Opšti uslovi pružanja i korišćenja usluga u javnoj
telekomunikacionoj mreži TelKom Bela Palanka
(u daljem tekstu: Opšti uslovi)
UVODNE ODREDBE
Član 1 – Predmet
i primena
Opštim uslovima
utvrđuju se uslovi za korišcenje usluga radnje Telkom Bela Palanka (u
daljem tekstu: Telkom) za fizička i pravna lica(u daljem tekstu:
korisnici) .
Opšti uslovi su
obavezujuci za Telkom i korisnike i primenjuju se na sve njihove
ugovorne odnose, izuzev ako se ugovorom Telkom i korisnik ne dogovore
drugacije.
Član 2 – Javnost,
izmene i dopune Opštih uslova i cenovnika
Telkom je dužan da Opšte uslove i cenovnik učini javnim i dostupnim na
svojoj internet stranici www.Telkom.rs.
Telkom ima pravo i
obavezu da Opšte uslove i cenovnik dopunjuje i menja radi usklađivanja s
promenama zakona, drugih obavezujucih opštih akata, svoje poslovne
politike i potreba korisnika.
Telkom će sa
izmenama i dopunama Opštih uslova i cenovnika upoznavati korisnike preko
navedene internet stranice, pri cemu ce izmene i dopune biti obavezujuce
za Telkom i korisnike osam dana od njihovog objavljivanja na Internet stranici.
Član 3 – Osnovni
tipovi ugovora s korisnicima
Korisnici mogu s
Telkomom zakljuciti:
- postpejd
(pretplatnicki) ugovor (u daljem tekstu, korisnik usluga po ovom
ugovoru: pretplatnik)
- pripejd ugovor (u
daljem tekstu, korisnik usluga po ovom ugovoru: pripejd korisnik)
Član 4 –
Ispitivanje
tehničke mogućnosti
Telkom se obavezuje
da na zahtev korisnika-a u što kraćem roku i o svom trošku organizovati
ispitivanje tehničkih mogućnosti povezivanja korisnika na
telekomunikacionu mrežu Telkom-a.
Korisnik se može
informisati na sajtu TelKom.rs o načinu podnošenja zahteva za
ispitivanje tehničke mogučnosti.
Samim podnošenjem
zahteva korisnika isti je prihvatio da Telkom može postaviti svoju
opremu na zajedničkim prostorijama ili prostorijama u vlasništvu
korisnika,kao i da će obezbediti napajanje 220V do 50 W snage.
II POSTPEJD
(PRETPLATNICKI) UGOVOR
Član 5 –
Zaključenje
Korisnik može s
Telkomom zakljuciti pisani postpejd (u daljem tekstu: pretplatnicki)
ugovor.
Ovaj ugovor stupa na
snagu nakon potpisivanja pretplatničkog ugovora.
Prilikom zakljucenja
pretplatnickog ugovora, pretplatnik je dužan da se kod Telkoma
legitimiše, i to:
domaća fizička lica
na osnovu lične karte ili drugog zakonom priznatog identifikacionog
dokumenta, a strana na osnovu pasoša;
pravna lica i
preduzetnici na osnovu potpunog izvoda iz registracije kod Agencije za
privredne registre (ili drugog registra kada su u pitanju preduzetnici)
i depo kartona s potpisima lica ovlašcenih za zastupanje.
Legitimisanje se
vrši na osnovu originalnih dokumenata. Telkom može trajno da zadrži
fotokopije dokumenata na osnovu kojih je izvršeno legitimisanje.
Prilikom zaključenja
pretplatničkog ugovora, pretplatnik odabire tarifni paket. Naziv
odabranog tarifnog paketa i njegov opis sadržan je u pretplatnickom
ugovoru ili mu je priložen, što podrazumeva to da je pretplatnik upoznat
sa svim uslovima i da je prihvatio sve cene i uslove za njegovo
korišcenje.
Član 6 – Provera
solventnosti
Započinjanjem
postupka zakljucenja ugovora s Telkomom, korisnik ovlaščuje Telkom da u
narednom roku od 30 dana proveri podatke u vezi sa solventnošču
pretplatnika bez posebne saglasnosti pretplatnika. Ukoliko podaci do
kojih dođe Telkom ukažu na verovatnu insolventnost pretplatnika ili na
to da pretplatnik neuredno ispunjava obaveze prema trećim licima, Telkom
ce ga o tome obavestiti i zatražiti njegovo izjašnjenje. Po prijemu
izjašnjenja pretplatnika ili njegovom izostanku bez krivice Telkoma,
Telkom ce odlučiti o zaključenju i/ili raskidu već zaključenog ugovora s
pretplatnikom, o čemu ce ga obavestiti.
Član 7 – Plaćanje
Korisnik je dužan da
plati cenu za Telkomove usluge na osnovu računa koji ce mu Telkom
ispostavljati najmanje jednom mesečno.
Račun za usluge
pružene u prethodnom mesecu dospeva na placanje svakog 20. u mesecu, pri
čemu je Telkom ovlašcen da na svaki dospeli neizmireni iznos
pretplatniku zaracuna zakonsku zateznu kamatu, počev od prvog dana nakon
dospeća računa. Pretplatnik je dužan da račun plati najkasnije 10 dana
od dospeća.
U slucaju da
pretplatnik ne plati račun u navedenom roku, Telkom je ovlašcen da
njegov broj privremeno isključi i zaračuna mu zakonsku zateznu kamatu.
Za ponovno
uključenje usluge naplacuje se posebna naknada po važećem cenovniku.
Racun koji Telkom
ispostavlja sadrži iznos pretplate, naknadu za pružene usluge i obaveze
na osnovu poreza na dodatu vrednost u skladu sa zakonom, kao i ostale
zakonom propisane obaveze.
Racun se može
platiti na šalterima pošte, banaka, elektronski ili Telkomovom prodajnom
mestu. Telkom nece naplacivati
naknadu u vezi s
načinom placanja.
Član 8 –
Izostanak računa
Telkom nije
odgovoran ukoliko Pošta blagovremeno ne dostavi pretplatniku racun za
pružene usluge..
U svakom slučaju,
smatrace se da je pretplatnik upoznat sa svojim zaduženjima za prethodni
mesec najkasnije 12. dana u mesecu, tj., da tog dana nastupaju posledice
kao da je racun blagovremeno primio.
Član 9 – Otkaz
pretplatnika
Pretplatnicki odnos
Telkoma i pretplatnika može prestati na osnovu jednostranog pisanog
otkaza pretplatnika, uz poštovanje otkaznog roka od 15 dana.
O uslovima i nacinu
jednostranog pisanog otkaza pretplatnik je obavešten unapred, a takođe
se o istima može informisati na Telkomovom prodajnom mestu ili preko
kontakta istaknutim na sajtu TelKom.net
Pretplatnik je u
obavezi da izmiri sva svoja dugovanja nastala tokom pretplatnickog
odnosa.
Član 10 –
Prevremeni raskid
Ukoliko pretplatnik
raskine ili uzrokuje raskid pretplatnickog ugovora pre isteka perioda
koji je definisan pretplatničkim ugovorom, pretplatnik se obavezuje da
Telkomu isplati sve preostale mesecne pretplate od raskida
pretplatničkog ugovora do isteka ugovorenog obaveznog trajanja
pretplatničkog odnosa za izabrani tarifni paket prema računu koji ce mu
Telkom ispostaviti. Telkom zadržava pravo da opremu koju pretplatnik
primi po reversu za slučaj oštećenja, njenog gubitka da istu nadoknadi
po vežećem cenovniku ili po cenovniku na dan sklapanja ugovora sa
zakonskom zateznom kamatom od dana ugovora.
Potpisom na
pretplatničkom ugovoru ili njegovom aneksu prilikom montiranje opreme,
pretplatnik potvrđuje da je primio tehnicki ispravanu opremu za koji je
Telkom obezbedio proizvođacku garanciju u skladu sa zakonom.
Član 11 –
Ustupanje ugovora
Pretplatnik može
svoj ugovor ustupiti trećem licu uz prethodnu saglasnost Telkom, pod
uslovom da je izmirio sve dospele obaveze prema Telkomu.
Pretplatnik je
obavezan da nakon ustupanja broja izmiri račun za usluge koje je
koristio do dana ustupanja.
Telkom ce s novim
pretplatnikom zaključiti novi pretplatnicki ugovor.
Član 12 –
Sukcesija pretplatnika
Telkom ce omogućiti
promenu vlasništva usluge u slučaju smrti pretplatnika i na pisani
zahtev naslednika podnet tokom 60 dana od smrti i s naslednikom
zaključiti novi pretplatnički ugovor.
Telkom ce takođe
zaključiti novi pretplatnički ugovor sa svakim pravnim naslednikom
preduzetnika ili pravnog lica koje je prestalo da postoji pod uslovima
koji važe za ustupanje ugovora.
Telkom zadržava
pravo da u slucaju otvaranja stečaja ili likvidacije nad pretplatnikom
pravnim licem jednostrano raskine pretplatnički ugovor i/ili ponudi
zaključenje novih pripejd ili postpejd ugovora fizičkim licima krajnjim
korisnicima usluge pod uslovima koji važe za ustupanje ugovora i
uslovima koje ispunjavaju u smislu tarifnih paketa u Telkomovoj ponudi.
III PRIPAID UGOVOR
Član 13 – Nacin
zaključenja
Korisnik može s
Telkomom zakljuciti pripejd ugovor radi korišcenja njegovih usluga.
Kupovinom pripejd
tarifnog paketa koji sadrži tiket u Telkom poslovnicama, na drugom
maloprodajnom mestu ili na bilo koji drugi nacin. Kupovinom pripejd
tarifnog paketa korisnik prihvata primenu Opštih uslova.
Član 14 –
Mogucnost registracije
Na pisani zahtev
pripejd korisnika, uz priloženi važeci identifikacioni dokument, Telkom
ce registrovati njegove lične podatke, nakon čega ce imati prava i
obaveze kao pretplatnik
Član 15 – Nacin
plaćanja
Pripejd korisnik
može da dobije opremu na trajno korišćenje po važećem cenovniku radi
stvaranje tehničkih uslova.
Korisnik ne mora da
koristi opremu od Telkoma ukoliko koristi svoju opremu za pristup javnoj
telekomunikacionoj mreži koju će da ispita i odobri nadležna tehnička
služba.
Pripejd korisnik ima
obavezu da u određenim vremenskim intervalima utvrđenim u cenovniku,
dopunjava svoju internet pretplatu. U suprotnom, Telkom ima pravo da
privremeno isključi korisnika. U slucaju da ni za 60 dana od privremenog
iskljucenja pripejd korisnik ne izvrši dopunu, Telkom ce trajno
deaktivirati uslugu.
IV PODACI O
KORISNIKU
Član 16 – Promena
ličnih podataka
Korisnik se
obavezuje da blagovremeno obavesti Telkom o promeni podataka koje je dao
prilikom zaključenja ugovora ili registracije pod pretnjom naknade štete
i gubitka prava koja se vezuju za registraciju podataka korisnika.
V PRAVA KORISNIKA
Član 17 –
Informisanje i obaveštavanje
Korisnik se o
dostupnim uslugama, svojim pravima i obavezama, može obavestiti na
internet stranici www.Telkom.rs, kao i na Telkomovom prodajnom mestu.
Korisnik je saglasan
da ga Telkom informiše, nudi mu dodatne usluge i učestvovanje u Telkom
marketinškim akcijama e-mailom, SMS-om ili na drugi nacin.
Komunikacija ili
obaveštavanje ugovornih strana po svim pitanjima bitnim za sprovođenje
Ugovora vršiće se u pisanoj formi pod kojim se podrazumeva i slanje
obaveštenja putem elektronske pošte i isticanje obaveštenja na
Telkom.rs.
Član 18 – Javni
imenik
Telkom vodi imenik
svojih pretplatnika u koji se unosi njihovo ime, prezime. Imenik
pretplatnika dostupan je na Telkomovoj internet stranici.
Pretplatnik može
zahtevati da se njegovi licni podaci ne unose u imenik pretplatnika.
Ukoliko takav zahtev
pretplatnik nije pismeno izneo prilikom zaključenja ugovora ili kasnije,
smatrace se da je zaključenjem ugovora dao pristanak za unošenje svojih
licnih podataka u imenik iz stava 1 ovog člana. Pristanak za
unošenje licnih podataka u imenik pretplatnik ima pravo da povuce u
svako vreme napismeno, nakon cega je Telkom dužan da ih izbriše iz
imenika.
Član 19 –
Poverljivost
Telkom garantuje
tajnost ličnih podataka korisnika, sadržine i drugih podataka o
saobracaju, kao i tajnost podataka o lokaciji u svojoj javnoj
komunikacionoj mreži u skladu sa važecim zakonima.
Podaci iz prethodnog
stava mogu se čuvati i obrađivati isključivo radi izrade računa za
pružene usluge i za druge svrhe uz saglasnost korisnika i/ili u drugim
slučajevima predviđenim zakonom radi zaštite javnog interesa.
Prihvatanjem Opštih
uslova, korisnik Telkomu daje pristanak da obrađuje njegove licne
podatke u marketinške, istraživacke i druge svrhe radi unapređenja i
modernizacije svojih usluga, uključujuci i period nakon prestanka
važenja ugovora korisnika i Telkoma.
Prihvatanjem Opštih
uslova, korisnik Telkomu daje saglasnost da obrađuje njegove licne
podatke radi naplate potraživanja od njega, kao i da s ličnim podacima
korisnika upozna lice kome je Telkom poverio naplatu potraživanja od
njega.
Telkom zadržava
pravo da, u slucaju podnošenja reklamacije korisnika i u slucaju prijave
uznemiravanja od drugih korisnika, proveri podatke o saobracaju
korisnika za koga se sumnja da je uznemiravanje izvršio.
Član 20 – Lozinka
i nalog
Korisnik je u
obavezi da čuva svoju lozinku u tajnosti. Podatke o svom nalogu.Korisnik
može da saopšti samo ovlašćenom licu Davaocu usluga i to administratoru
sistema ili službeniku tehničke podrške. Inicijalne podateke o nalogu
Korisnik će dobiti lično od administratoru sistema ili službenika
tehničke podrške.
Član 21 –
Stalnost i kvalitet usluga
Telkom je dužan da
elektronske komunikacione usluge korisnicima pruža u kontinuitetu
poštujuci važece standarde. Telkom zadržava pravo da zbog otklanjanja
kvarova, održavanja i izgradnje ili preopterećenja svoje javne
komunikacione mreže privremeno delimicno ili potpuno obustavi ili smanji
kvalitet svojih usluga.
U slučaju da se
utvrdi da pružena usluga nije ugovorenog kvaliteta, korisnik u roku od 8
dana počev od saznanja o smanjenjenom kvalitetu usluge, može da zahteva
raskid zakljucenog ugovora i vracanje svih unapred placenih naknada.
Član 22 –
Reklamacije
Ukoliko korisnik
smatra da obračun usluga nije ispravan ili da usluga nije pružena u
ugovorenom kvalitetu, može podneti pisani prigovor Telkomu (po
Telkomovoj proceduri za izjavljivanje prigovora objavljenoj na internet
stranici www.telkom.rs) u roku od 30 dana od dospeca racuna, odnosno,
počev od dana kada je pružena usluga ciji kvalitet smatra nedovoljnim.
U svakom slučaju,
korisnik je dužan da plati račun,.
Telkom ne odgovora
za nedostatak kvaliteta usluge usled objektivnih uzroka koji se ne mogu
predvideti, izbeći ili ukloniti, kao i zbog radova na održavanju i
izgradnji mreže.
Prigovori se mogu
podneti na adresu Telkoma, ili na e-mejl
info@Telkom.rs.
Telkom je dužan da
tokom 15 dana po prijemu prigovora pretplatniku dostavi pisani
obrazloženi odgovor kojim ce usvojiti ili odbiti njegov prigovor.
Korisnik kome je
odbijen prigovor ili kome nije dostavljen odgovor u roku od 15 dana može
se obratiti nadležnoj Agenciji za elektronske komunikacije.
VI CENE TELKOMOVIH
USLUGA
Član 23 –
Cenovnik
Cene usluga i druge
komercijalne uslove za korišcenje usluga određuje Telkom u skladu sa
svojom poslovnom politikom cenovnikom objavljenim na internet stranici
www.telkom.rs.
Važeci cenovnik
takođe ce biti dostupan na Telkom prodajnim mestima.
Član
24 – Izmena cenovnika
Telkom može da
izmeni cene usluga i/ili druge komercijalne uslove, o cemu je dužan
unapred da obavesti korisnika tako što će objaviti izmene na internet
stranici www.telkom.rs.
Telkom takođe može
promeniti tarifni paket koji je korisnik izabrao ukoliko on više nije u
njegovoj ponudi usled promene poslovne politike. U tom slucaju, Telkom
je dužan da obavesti korisnika o nameravanoj promeni na svojoj internet
stranici, kao i da mu automatski omogući korišćenje najsličnijeg
tarifnog paketa.
Ako se najavljenim
izmenama u smislu prethodna dva stava ovog člana bitno menjaju uslovi
pod kojima je ugovor zaključen na njegovu štetu, pretplatnik ima pravo
da ugovor raskine.
Član 25 –
Kontrola potrošnje
Telkom zadržava
pravo kontrole u potrošnji i korišcenju svojih usluga radi zaštite
korisnika.
Telkom zadržava
pravo da utvrdi dnevni, nedeljni i mesečni limit u iznosu potrošnje, kao
i da utvrdi slucajeve u kojima korisnik vrši prekoracenje svojih prava u
korišcenju usluga iz zaključenog ugovora.
Telkom ce na
adekvatan nacin (telefonskim pozivom ili SMS-om) obavestiti korisnika o
prekoračenju potrošnje, odnosno, o prekoračenju prava prilikom
korišćenja usluga, kao i o obavezama koje tim povodom korisnik ima.
Telkom ima pravo da
iskljući uslugu ili da ogranići druga prava
korisnika prilikom
korišcenja usluga iz ugovora sve dok se novčane obaveze prema Telkomu
zbog učinjenog prekoračenja ne izmire.
VII ODGOVORNOST I
OGRANICENJA
Član 26 –
Nepostojanje odgovornosti
Telkom ne odgovara
za štetu koju korisnik ili treće lice pretrpi usled, smanjenog kvaliteta
saobracaja uzrokovanog atmosferskim prilikama, fizickim preprekama ili
drugim razlozima na koje Telkom nema uticaj, smanjenog protoka u
bežicnom prenosu podataka, povremenih prekida u radu mreže i dejstva
više sile.
Korisnik je saglasan
da Telkom ne odgovara za štetu koju on ili drugo lice pretrpe usled
privremenih ili povremenih prekida pružanja usluga mreže.
Telkom nije
odgovoran za štetu koju korisnik ili drugo lice pretrpe u vidu
izgubljene dobiti, bez obzira na oblik i stepen krivice Telkoma.
Član
27 – Nedozvoljene radnje
Korisnik koji
pristupa internetu dužan je da se uzdržava od svakog ponašanja koje može
predstavljati zloupotrebu.
Postupak korisnika
smatraće se zloupotrebom ili nedozvoljenom radnjom ako je u suprotnosti
sa pozitivnim zakonskim propisima, savešcu ili dobrim poslovnim
obicajima, a narocito:
1. ako se
distribuira nezatraženi e-meil i druge poruke;
2. ako se
distribuira, e-meil i/ili drugi sadržaj cije je saopštavanje, promet ili
cinjenje dostupnim javnosti zabranjeno zakonom ili na drugi nacin;
3.ako koristi
terminalnu opremu nekompatibilnu s Telkomovom javnom komunikacionom
mežom;
4.vrši delo nelojane
konkurencije;
5. ukoliko se šalju,
prosleđuju ili organizuju dobrotvorni zahtevi, peticije, lančana
pisma,reklamni i promotivni materijal za proizvode i usluge, nagradne
igre u cilju ostvarenja neosnovane koristi za korisnika;
6. ukoliko korisnik
ili drugo lice s korisnikovog naloga i posle Telkomove opomene nastave
da uznemiravaju ili vređaju druge korisnike ili treća lica, u slucaju
čega privremeno isključenje traje najmanje 15 dana;
7. ukoliko korisnik
zloupotrebi mogućnost pristupa internetu radi neovlašćenog preuzimanja
sadržaja koji podležu zaštiti prava intelektualne svojine (filmovi,
igre, muzika i sl.), pristupajuci tuđim bazama podataka, uređajima ili
na drugi nacin, pokuša da izvrši ili izvrši povredu prava intelektualne
svojine zaštićenih
zakonom;
8. ukoliko korisnik
zloupotrebi uslugu bežicnog prenosa podataka radi pristupa tuđim
informacionim resursima, dešifrovanja tuđe lozinke, generisanja i
širenja elektronskih virusa, narušavanja bezbednosti ličnih podataka,
saobraćaja drugih korisnika, kao i u svim drugim slučajevima zloupotrebe
koje bi se po standardima Telkoma utvrdile kao takve.
9. ukoliko korisnik
postavi bežične uređaje za lične potrebe bez odgovarajuće zaštite za
neovlašteni pristup i/ili ne omogući pristup i podešavanju istih
nadležnoj tehničkoj službi.
10.ukoliko deli
interntet bez saglasnosti Telkoma.
11.ukoliko učestalo
ili stalno vrše testiranje pristupa mreži softverskim alatima koji
smetajutelekomunikacionoj mreži.
Telkom ima pravo da
odmah, bez prethodne najave, privremeno iskljuci uslugu i/ili deaktivira
opremu kod korisnika koji krši odredbe definisane ovim članom.
Član
25 – Iskljucenje odgovornosti
Telkom nije
odgovoran za štetu ili povredu prava koje usled nedozvoljenih radnji i
zloupotreba korisnika pretrpi drugi korisnik, trece lice ili sam
korisnik.
Korisnik je
odgovoran Telkomu, drugom korisniku i svakom trecem licu koje pretrpi
štetu usled njegovog nedozvoljenog ponašanja prilikom korišcenja
Telkomovih usluga neogranicavajuci se na slučajeve iz člana 27 Opštih
uslova.
Telkom nije
odgovoran korisniku za gubitak podataka, neovlašcen pristup trecih lica
podacima korisnika, štetu na korisnikovim uređajima nastalu usled virusa
i sl. koja nastane nakon priključenja korisnika na Telkomovu javnu
komunikacionu mrežu ili usled korišćenja suprotno uputstvu proizvođaća
ili Telkoma.
VIII ISKLJUCENJE
KORISNIKA IZ JAVNE KOMUNIKACIONE MREŽE
Član
26 – Privremeno iskljucenje
Pored slucajeva
navedenih u Opštim uslovima, Telkom je ovlašcen da privremeno iskljuci
uslugu korisniku:
- na pisani zahtev korisnika zbog dužeg
odsustva od najviše 30 dana, i to do dva puta u jednoj kalendarskoj
godini ako Telkom proceni da su razlozi opravdani, i u dužem vremenskom
periodu, ali najduže do 3 meseca;
- ukoliko postoji sumnja da mobilni
uređaj korisnika ometa rad javne komunikacione mreže ili
- nesmetano korišcenje terminalne opreme
drugih korisnika – do otklanjanja smetnji;
- zbog otklanjanja tehnickog kvara ili
obavljanja drugih radova na mreži;
Tokom privremenog
iskljucenja pretplatnik je dužan da placa ugovorenu pretplatu.
Član
27 – Trajno iskljucenje
Telkom može
jednostrano raskinuti ugovorni odnos s korisnikom i deaktivirati
dodeljenu uslugu karticu i/ili broj kako je navedeno u Opštim uslovima,
kao i u sledecim slucajevima:
ukoliko pretplatnik
ne plati racun 60 dana od privremenog iskljucenja;
- ukoliko pretplatnik ne otkloni
posledice ucinjenih prekoracenja prilikom korišcenja usluga tokom 60
dana pocev od privremenog iskljucenja;
- ukoliko korisnik ili drugo lice s
korisnikovog broja budu uznemiravali druge korisnike ili treca lica
nakon što je korisnik jednom vec privremeno iskljucen;
- ukoliko korisnik, suprotno Opštim
uslovima, svoj nalog i/ili mogućnost koriščenja Telkom usluga ustupi
i/ili preproda odmah pošto je Telkom saznao za te radnje;
- ukoliko Telkom utvrdi da postoji
ozbiljna sumnja da je korisnik prema njemu pocinio prevaru ili koristio
lažna dokumenta;
- ukoliko korisnik u roku od 15 dana od
privremenog iskljucenja zbog zloupotreba u smislu člana 27 Opštih uslova
ne potpiše i Telkomu dostavi izjavu kojom se obavezuje da dalje nece
preduzimati nedozvoljene radnje ili ako nakon dostave izjave ponovi
nedozvoljene radnje;
- ukoliko nakon privremenog iskljucenja
korisnika u smislu člana 27 Opštih uslova Telkom utvrdi da se radi o
posebno gruboj zloupotrebi prava korisnika tako da se od njega ne može
ocekivati savesno korišcenja usluga.
Telkom zadržava
pravo da korisniku svojih usluga ciji je usluga trajno iskljucen u
skladu sa zakonom i opštim uslovima omoguci da u roku od 60 dana od
trajnog iskljucenja ponovno
korišcenje istog
pretplatnickog broja pod uslovom da izmiri eventualna dugovanja.
Član 28 –
Obaveštavanje korisnika
Potpisom na
pretplatničkom ugovoru ili kupovinom pripaid tarifnog paketa, korisnik
potvrđuje da je pre potpisivanja na jasan i razumljiv nacin bio upoznat
s Opštim uslovima,
kao i o:
1) osnovnim
obeležjima robe ili usluge;
2) adresi i drugim
podacima koji su od znacaja za utvrđivanje identiteta Telkoma (podaci iz
APR-a);
3) prodajnoj ceni
ili nacinu na koji ce se prodajna cena obracunati ako se zbog prirode
proizvoda ona ne može utvrditi, kao i o svim dodatnim i drugim
troškovima koji se stavljaju na teret korisniku;
4) nacinu placanja i
roku isporuke, nacinu izvršenja drugih ugovornih obaveza, kao i nacinu
na koji se postupa po pritužbama korisnika;
5) pravu korisnika
na jednostrani raskid ugovora pod uslovima propisanim Zakonom o zaštiti
potrošaca;
6) podršci koju
Telkom pruža korisniku posle prodaje, ugovornim garancijama i uslovima
pod kojima ima pravo na njih;
7) vremenu na koje
je ugovor zakljucen ako je sklopljen na određeno vreme, a ako je
zakljucen na neodređeno vreme, o uslovima za raskid ugovora;
8) minimalnom
trajanju ugovorne obaveze korisnika ako je potrebno odrediti njeno
trajanje;
9) obavezi korisnika
da pruži bilo kakvo obezbeđenje na zahtev Telkoma i o uslovima pod
kojima ta obaveza postoji.
IX ZAVRŠNE ODREDBE
Član 29 –
Rešavanje sporova
Za sve sporove
Telkoma i korisnika pravnih lica ili preduzetnika nadležan je Privredni
sud u Nišu.
Za sve sporove
Telkoma i korisnika fizickih lica ugovara se nadležnost suda u Nišu.
Član
30 - Stupanje na snagu
Opšti uslovi stupaju
na snagu i primenjuju se od 13. 08. 2012. godine.
Kontakt centar:
www.Telkom.rs
|